• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

Stadfesting av rettar og plikter - støttekontakt

Rettar og plikter for støttekontaktar i Bjørnafjorden kommune

1. Oppdragsavtale

Støttekontakten får tilsendt oppdragsavtale til digital signering når oppdraget er avtalt.
Oppdragsavtalen inneheld mellom anna:

  • namn på tenestemottakar/tenestemottakarar
  • tal timar i oppdraget pr. månad
  • tidsrommet oppdragsavtalen gjeld for
  • løn og utgiftsdekning
  • målsetting for oppdraget

Støttekontakten må signere avtalen innan 7 dager. Det blir ikkje utbetalt løn før oppdragsavtalen er signert.

2. Politiattest
Alle som skal vera støttekontakt for personar som treng helse- og omsorgstenester må levere politiattest. Støttekontakttenesta utarbeider ei stadfesting på oppdraget frå kommunen, og støttekontakten søkjer sjølv om politiattest digitalt. Støttekontakten må levera politiattest til Støttekontakttenesta før oppdraget kan starta.

3. Teieplikt
Støttekontakten har teieplikt om personlege forhold til/om tenestemottakar. Teieplikta er heimla i § 13 a-f  i forvaltningslova. Brot på teieplikta kan straffast etter straffelova § 121. Vi gjer merksam på at teieplikta også gjeld for opplysningar som måtte koma fram i oppdragsavtalen. NB! Teieplikta gjeld også etter at oppdraget er avslutta.

Støttekontakten er i oppdrag for Bjørnafjorden kommune, og skal unngå privat bruk av sosiale medium som kommunikasjonskanal til tenestemottakaren/pårørande.

4. Mål for oppdraget
Støttekontakten skal hjelpa den enkelte tenestemottakar til å få ei aktiv og meiningsfull fritid. Gjennom samvær og aktivitet skal støttekontakten bidra til å auka tenestemottakaren si evne til å utfalda seg, meistra ulike sosiale situasjonar, auka trua på seg sjølv og bli kjent med nye menneske og miljø. Nokre gonger vil det vera spesifisert konkrete mål /aktivitetar for den enkelte tenestemottaka.

5. Ansvar
Støttekontakten har ansvar for å gjennomføra oppdraget i samsvar med målsettinga for oppdraget. I tillegg skal støttekontakten sjå til at tenestemottakar ikkje skadar seg sjølv, ikkje blir skada og ikkje gjer skade på andre/andre sin eigedom

6. Bruk av timar
Støttekontakten og tenestemottakaren blir samde om korleis dei skal bruka og fordela timane. Timen startar frå tidspunktet støttekontakten møter tenestemottakaren. Støttekontakten kan ikkje bruka fleire timar enn talet som er sett opp i oppdragsavtalen, og timane kan berre nyttast innanfor gjeldande oppdragsperiode.
Dersom tenestemottakar avlyser avtalen same dag, kan det førast 2 timar løn for dette. Desse timane kan ikkje bli tatt igjen seinare. Dersom det stadig blir avlyst avtalar, må støttekontakten informera Støttekontakttenesta om dette.
Avtalen kan mellombels bli satt på pause dersom tenestemottakaren eller støttekontakten pga. sjukdom, eksamen, reise, ferie eller andre forhold er forhindra frå å gjennomføra avtalt oppdrag. Meld frå til Støttekontakttenesta om vesentlege endringar.

7. Løn og timelister
Støttekontakten er løna pr time. Satsane for løn vert regulert ved sentrale lønsjusteringar. Kommunen er forplikta etter skattelovgjevinga til å trekkja skatt på vanleg måte.
Støttekontakten leverer timeliste elektronisk i Visma innan den 25. i kvar månad. (Timelista gjeld frå og med den 26. i ein månad til og med den 25. i neste månad).Utbetaling vert den 12. i månaden etter. Ved behov kan støttekontakten levera timar på papirlister etter avtale med Støttekontakttenesta. Frist for å levera lister på papir er den 10. kvar månad.
Forelda timelister, utgifter og kilometer: Støttekontakten har sjølv ansvar for å halda oversikt over timar, eventuelle utgifter og bruk av eigen bil i oppdraget. Bjørnafjorden kommune kan avvise timar, utgifter og kilometer som er levert seinare enn 6 månader frå utgangen av den månaden dette tidlegast kunne blitt levert. Dette er kortare enn den allmenne foreldingsfristen på 3 år jf. lov om forelding §2.

8.  Utgiftsdekning
Støttekontakten får dekka eigne utgifter i oppdraget. Tenestemottakar må sjølv betala for eigne utgifter. Rammer:

  • Utgiftsdekning inntil kr 450 pr mnd for oppdrag inntil 16 timar i månaden.
  • Utgiftsdekning inntil kr 550 pr mnd for oppdrag over 16 timar i månaden.

Støttekontakten leverer kvitteringar på eigne utgifter saman med timelistene kvar månad i Visma.

Utgifter som ikkje treng kvittering:

  • Varm/kald mat frå eigen heim: kr 50/30 kr
  • Ferje, buss og bompengar – før opp nøyaktig beløp

9. Bruk av eigen bil i oppdraget
Støttekontakten kan krevja godtgjering for bruk av eigen bil i oppdraget for inntil 150 km per månad. Bjørnafjorden kommune nyttar Staten sine satsar. Støttekontakten fører bruk av eigen bil i Visma.
Ved særleg lange avstandar til og frå tenestemottakar, kan ein gjera særskilde avtalar om høgare kilometergrense før signering av oppdragsavtale.
Dersom støttekontakten har ei reiselengde på meir enn 10 kilometer til tenestemottakar, vil ein få dekka det som overstig 10 kilometer. (Eksempel: Dersom ein støttekontakt har ei reiselengde på 13 km til tenestemottakar, kan det førast 3 km kvar veg).
Ved bruk av eigen bil, er det støttekontakten si private bilforsikring som gjeld. Støttekontakten har ansvar for at passasjerane er forsvarleg sikra i bil.

10. Rettleiing
Støttekontakttenesta  har hovudansvaret for at støttekontakten får naudsynt rettleiing. Dersom støttekontakten har behov for å drøfta ei problemstilling, må Støttekontakttenesta få beskjed om dette. Støttekontakten har plikt til å stilla til felles og individuell rettleiing, og får løn for dette.

11. Rapport
Støttekontakten skal skrive rapport  på fastsett skjema 2 gonger pr. år. Skjema for rapporten er å finna på nettsidene til Bjørnafjorden kommune. Støttekontakten vil få ei påminning på e-post med lenke til rapportskjema som skal fyllast ut. Rapport frå støttekontaktane vil bli lagt inn i journalen til tenestemottakar.

12. Rusmidlar
Støttekontakten kan ikkje nytta alkohol eller andre rusmidlar under utføring av oppdrag.


13. Økonomiske forhold
Som støttekontakt har ein ikkje lov til å ta betalt for tenester av tenestemottakaren, låna pengar av tenestemottakaren eller involvera seg i tenestemottakaren sin økonomi. Brot på dette punktet fører til at oppdraget blir avslutta.
Dersom ein er støttekontakt for personar under 18 år, kan ein inngå avtale med foreldre/føresette om å leggja ut for eventuelle utgifter for tenestemottakar og senda Vipps-krav til foreldre/føresette.

14. Ferie
Ein støttekontakt er oppdragstakar og ikkje arbeidstakar, og har difor ikkje rett til feriepengar jfr Ferielova § 2. Støttekontakten må melda frå til tenestemottakar/pårørande og Støttekontakttenesta når ferie skal gjennomførast.

15. Sjukefråvær
Bjørnafjorden kommune betalar ikkje godtgjering under sjukdom.

16. Pensjon
Oppdraget er ikkje pensjonsgivande.


17. Oppseiing av oppdragsavtalen
Dersom det skjer ei endring i vedtaket til tenestemottakar, kan avtalen bli stansa. Støttekontakten skal då få eit brev om dette. Oppdragsavtalen har ein gjensidig oppseiingsfrist på 14 dagar. Dersom støttekontakten seier opp oppdragsavtalen, må vedkomande senda skriftleg melding på e-post til Støttekontakttenesta.


Hjelp
Lukk
  1. Klikk på Hjelpesymbol om du treng hjelp til utfyllinga.
  2. Skjemaet lagrar svara undervegs i utfyllinga. Om du vel å avbryte ved f.eks. å lukke nettlesarvinduet eller trykke på Avbryt-knappen og deretter bekreftar at du vil avbryte utfyllinga, vil all informasjon forsvinne.
  3. Ikkje noko vert sendt inn før du sjølv ber om det, ved å velje Send inn-knappen. Den kjem fram etter at opplysningane er kontrollert og godkjent på oppsummeringssida.

Utfylling og bruk

Klikk på hjelpesymbola for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling.

Etter 20 minutt utan aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Vent...

Loader